Muutimme uuteen osoitteeseen kaksi kuukautta sitten. En ole vielä edes purkanut kaikkia muuttolaatikoita. Kävin eilen katsomassa uutta asuntoa, joku muu sanoi "Minä otan tämän" -sanat, en minä. En halua, haluan kotiin! Haluan, että kaikki olisi niinkuin oli silloin, kun oli Me, eikä vain minä. Muuttoon on 21 päivää.

Olemme sopineet käytännön asioista. Kuten aikuiset ihmiset. Vaikka minun tekisi mieli maata lattialla ja huutaa suoraa huutoa tuskasta. Yhteinen koiramme jää miehelle. Mies ostaa tv-tason(sen, jonka kuukausi sitten hankimme yhdessä). Minun täytyy hankkia sänky. Paljon, paljon pieniä asioita, joista täytyy sopia. Koska eihän meillä ole riitaa.

Miksi se ei sanonut mitään aiemmin? Miksei se voinut kertoa, ettei näe kanssani yhteistä tulevaisuutta, eikä enää tiedä rakastaako minua?